środa, 26 lutego 2014

pieczone warzywa i pieczony łosoś

Kolorowe jedzenie dużo ładniej wygląda, lepiej prezentuje się na zdjęciach i częściej można usłyszeć "wow" :)
Jednym z kolorowych dań, jakie przygotowuję od czasu do czasu jest łosoś pieczony z warzywami.

Jakiś czas temu pokazywałam Wam bardzo podobny obiad TUTAJ, różnica jedynie jest w składnikach warzyw, zazwyczaj wrzucam co mam lub specjalnie komponuję składniki :) 

Etap przygotowania w zdjęciach poniżej.

Na początek łosoś - kawałek surowej ryby obsypany przyprawami, ułożony na oliwie z kroplą oliwy, a na wierzchu plaster pomarańczy. Tak przygotowaną rybę zawinęłam w folię i włożyłam na około 20 minut do rozgrzanego do 180 stopni piekarnika


łosoś z przyprawami i plastrem pomarańczy
Warzywa pokroiłam w miarę równe kawałki. Tym razem zapiekłam: cukinię, cebulę, bataty, ziemniaki, czosnek i paprykę. Do garnka wlałam nieco oliwy, trochę soli i sporo tymianku. Wymieszałam i przykryłam folią aluminiową, w której porobiłam dziury. Wstawiłam do rozgrzanego do 180 stopni piekarnika na około 30-40 minut.


warzywa z przyprawami
Po wyjęciu z piekarnika, danie prezentowało się tak:


łosoś z warzywami

łosoś z warzywami
Bardzo smaczny, zdrowy i kolorowy obiad :)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz