niedziela, 26 kwietnia 2015

słodka niedziela #10

Witajcie!
Ci z Was, którzy mnie znają osobiście bądź tylko z bloga, doskonale wiedzą, że nie piekę "zwykłych" ciast. Nie umiem robić tortów czy innych pieczonych wynalazków. Moim faworytem, który zawsze mi wychodzi jest BLOK CZEKOLADOWY jak w czasach PRL :) Gdyby ktoś chciał poznać przepis zapraszam TUTAJ. Udało mi się jednak zrobić kilka innych słodkości, które pokazuję na blogu pod tajemniczym hasłem: słodka niedziela :)

Ostatnio miałam gości, właśnie w niedzielę. Zastanawiałam się co zrobić na deser, bo przecież zwykłe lody to za mało ;) I takim oto sposobem wymyśliłam najszybsze ciasto świata, które musi się udać, zwłaszcza, gdy za "udać się" przyjmiecie wyjęcie go z piekarnika ;)

Zapraszam na zapiekane owoce podane z lodami!




Składniki:

  • mrożonka owoców - u mnie leśne oraz truskawki
  • pół szklanki mąki ryżowej
  • prawie cała szklanka płatków jaglanych
  • 1/4 kostki masła
  • 4 łyżki cukru brązowego

Przygotowanie:

Mrożonkę wysypać do naczynia do zapiekania. Mąkę wymieszać z płatkami i masłem. Mieszanką mąki i płatków posypać owoce. Na wierzch posypać cukrem.
Wstawić do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni na jakieś 15-20 minut (ja przedobrzyłam).

Całość wyszła nad wyraz smacznie. Podałam to coś z lodami. Bardzo mi smakowało. Zresztą nie tylko mi. Tak szybko zaczęliśmy jeść, że zupełnie zapomniałam o zrobieniu zdjęcia! Ale na pewno taki deser powtórzę i postaram się zapamiętać o fotce :)

Jeszcze trochę i zostanę ekspertką od super szybkich i smacznych deserów ;)

Smacznego!


44 komentarze:

  1. O rany! To cudo z lodami?! To istny koszmar... dla naszych bioder xD
    Owoce i kruszonka (koniecznie maślana) to połączenie idealne a jakie proste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką słodką niedzielę też chciałabym mieć u siebie. Ależ ten piękny placuszek kusi. A przepis na blok wezmę dla mamy, bo je uwielbia. Sama też z chęcią bym go zrobiła, podobnie jak to cudeńko. Pozdrowieńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja juz załuję, że nie byłam Twoim gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności. Bardzo lubię takie słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam owoce pod kruszonką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. owoce, kruszonka i lody- już mnie masz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zjadłabym takie z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie jest to najszybsze ciasto świata, ale musiało być bardzo smaczne!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z lodami musi być rewelacyjne :)
    P.S. Po prostu KOCHAM blok czekoladowy, aż mi ślinka leci jak sobie pomyślę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Może bym tak kiedyś wpadła na taką slodką niedzielę...? ;) pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam :)
      w następną planuję zrobić sernik na spodzie z kaszy jaglanej :)

      Usuń
  12. Wygląda przepysznie :) Bardzo lubię ciasta tego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczęstowałabym się chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odkąd mój tata ułamał sobie ząb na takim cieście ze śliwką to takich nie jem.
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię owoce pod kruszonką :)) Pyszności :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszna propozycja.Dużo owoców i ta kruszonka-ekstra;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj w klubie, ja też nie piekę zwykłych ciast. Jakoś to nie moja bajka ;) Natomiast to cudo z kruszonką wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo kusząca zapiekanka i podana z lodami... Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie to wyglada, narobilas mi ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba nawet mi, jako antytalentowi, udałoby się coś takiego stworzyć :D Świetnie wygląda i pewnie tak samo smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym się bardzo cieszyła jak byś mnie ugościła takim deserem :D Ciepła kruszona i zimne lody - pychotka ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Proste i pyszne :) wpadam na kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pojadła bym pojadła :D Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię bardzo taką słodką niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pyszne delektowanie się w wolnym czasie:)

    OdpowiedzUsuń