czwartek, 16 kwietnia 2015

jedzenie knajpowe #9

Witajcie!
Dawno nie było knajpowego wpisu prezentującego jedzenie, które zjadałam na mieście w różnego rodzaju restauracjach, barach czy knajpkach.

Jakby nie patrzeć często je się oczami. Tak też było, gdy w Gdańsku przechodziłam obok miejsca sprzedającego babki. Babki wyglądały obłędnie, jadłam oczami, wszystkie! A w rzeczywistości nie dało się tego zjeść! Słodkie, kremowe, tłuste... Na szczęście kupiłam tylko dwie, bo w pierwszej chwili miałam ochotę na każdą!










Kolejny raz byłam w mojej kochanej Rewie i kolejny raz jadłam tam rybę. I jak zwykle było pysznie!






Podczas wyjazdu nad polskie morze słodkościom nie było dość! Nie ma to jak weekend poza domem, poza dietą, poza zasadami ;)


mocno cynamonowa szarlotka na ciepło

tiramisu


kawa z wielką mleczną pianką! :)



Ryba, która miała być ąę pyszna jak nie wiem co, niestety taka nie była... Okoń był (jak widać na zdjęciu) przypalony i tylko to było czuć, a "papka" z marchewki była jakby jakaś taka bez smaku...







A teraz schabowy zjedzony w osiedlowej knajpce, był przepyszny, albo ja byłam baaardzo głodna :)





Sałatka z pieczonym łososiem - niebo w gębie!





Burger - nietypowo bo z boczniakami, kumpela zjadła z apetytem!





Nie wiem jak Wy, ale ja często fotografuję jedzenie. Swoje i towarzyszy :) Krzyczę, żeby nie zaczynali, bo zdjęcie muszę. Śmiesznie jest :)

Następny post będzie już z jakąś moją propozycją. Zapraszam!

Smacznego!


31 komentarzy:

  1. Jejusiu- sama bym chciała chodzić do knajp, gdzie dają takie smakołyki. A babeczki- obłędne. Widać, że ich dekoracja to prawdziwy majstersztyk. moja koleżanka na swoje 25 urodziny postanowiła sama zrobić takie babeczki, wyszły jaj prawie identyczne, ale pracy miała przy nich ogrom. Wcale Ci się nie dziwię, że miałaś ochotę kupić je wszystkie :) Burgerem z grzybami też bym nie pogardziła. Ale robisz smaki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Fajne Baby, dwa razy tort u nich zamawiałam,a raczej wielką babę na 16 osób. Zrobiły mi pyszną babę z czarnego bzu-obłęd, a druga była porzeczkowa. Małe dzieła sztuki. Przypomniałaś mi,że powinnam baby odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jacieeeee, ryby, kotlety....oesuuuu, umieram z głodu!
    aaa, a myślałam, że zrobiłaś te babki.....i prawie miałam po dniu, no bo że serioooo???:D byłabym zazdrosna ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :) chyba już wiecie, że ja i pieczenie to zupełnie inna historia ;)

      Usuń
  4. Ale przysmaki, teraz najchętniej bym wszamała sałatkę z łososiem i babeczkę na deser ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te babeczki to obłęd!!! A do tego kawa z pianką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi się podobają te babeczki, nie wiedziałabym jaką mam wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy dałabym radę wybrać tylko 2 babeczki...!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności :)) Babeczki super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Babeczki pięknie się prezentują, ale jeśli w smaku są nie dobre to nawet ich wygląd traci na wartości :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż się człowiek głodny robi :D Babeczki prześliczne ale najczęściej jest tak, że to co ładne za szybką w sklepie to w smaku pozostawia wiele do życzenia :/

    OdpowiedzUsuń
  11. babeczki,ryba,deser wszystko bym zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne desery, a ryby- zrobiłaś mi wielką ochotę na danie z nimi;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko wygląda bardzo apetycznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Taką sałatkę z pieczonym łososiem to bym chętnie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same pyszności! :) babeczki kuszące i piękne choć jak widać nie zawsze co piękne to smaczne. ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyssałabym się jak glonojad do szyby z tymi babeczkami;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się szarlotka, bo te babeczki chociaż wyglądają cudnie, to dla mnie były by za słodkie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Te słodycze wyglądają nieziemsko, no i jedzenie także. Ciekawy sposób podania na ostatnim zdjęciu (hamburger) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne babki. Kurcze też bym się nacięła :/ Wygląd bywa mylny czasem niestety. Ładne nie znaczy wcale dobre a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  20. szarlotka na ciepło to moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale smakowite propozycje :) ja wybieram szarlotkę na ciepło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Babki na mieście niestety najcześciej właśnie są przesłodzone...

    OdpowiedzUsuń
  23. Co to są boczniaki? :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie grzyby - bardzo dobre, w panierce usmażone na tłuszczu potrafią udawać schabowego :)

      Usuń