poniedziałek, 24 lutego 2014

łososiowy makaron


Dzisiaj zaprezentuję makaron z łososiem.
Kiedyś już robiłam podobny, zobaczycie go TUTAJ i TUTAJ.

Niezbędne składniki (porcja dla 2 osób):
  • łosoś wędzony - 200g
  • ulubiony makaron
  • serek mascarpone - 1/2 opakowania
  • jogurt naturalny - całe mały kubeczek
  • natka pietruszki - garść
  • suszone pomidory - zależy od wielkości, ja miałam małe - dodałam około 10 sztuk
  • 1/2 malej cebuli
  • 4 ząbki czosnku
  • oliwa
  • sól, pieprz do smaku
Przygotowanie:

Wstawiamy wodę na makaron, a potem go gotujemy :) Na patelni, na niewielkiej ilości oliwy, podgrzewamy drobno pokrojoną cebulę i czosnek pokrojony w plasterki. Następnie dodajemy pokrojonego łososia. Chwilę podgrzewamy, aż łosoś zrobi się jasno różowy. Dodajemy serek mascarpone i jogurt. Mieszamy, wszystko podgrzewamy na bardzo małym ogniu. Następnie dodajemy suszone pomidory i pietruszkę. Mieszamy, dodajemy makaron, mieszamy jeszcze chwilę i podajemy.
Możemy posypać parmezanem i skropić cytryną.


makaron z łososiem
Całość przygotowania zajmuje maksymalnie 15 minut, a jaka radość z jedzenia! Ho ho :)
Wszyscy już pewnie zauważyli, że dania z makaronem to moje ulubione jedzenie. Jest szybkie do przygotowania i w sumie zawsze wychodzi :)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz