niedziela, 2 marca 2014

jedzenie knajpowe #2

Raz na jakiś czas jadam w szeroko pojętych restauracjach. Czasami są to miejsca z szybkim jedzeniem, czasami bary mleczne, a czasami restauracje z prawdziwego zdarzenia.

Poniżej pokażę kilka ostatnich posiłków ;)

Pierogi - nigdy nie robiłam ich sama i powiem szczerze nie planuję... Jeść, wręcz przeciwnie. Zawsze mam w zamrażalniku od Mamy :) i raz na jakiś czas jem je na mieście.


Hamburgery - czasami robię sama - przykład zobaczycie TUTAJ, ale zdarza mi się też jeść je na mieście ;)



 Szarlotka :) Nie mogłam się nie skusić ;)



Jedzenie na mieście jest łatwiejsze niż to przyrządzane samodzielnie ;) Co nie zmienia faktu, że ja baaardzo lubię gotować! :)

Kiedyś już pokazywałam jedzenie knajpowe TUTAJ


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz