sobota, 5 kwietnia 2014

zdjęcia jedzeniowe #8

Ponownie zaprezentuję kilka zdjęć przedstawiających jedzenie. Nie zawsze moje, nie zawsze u mnie, ale jednak jedzenie.

Obiad u bratowej: pyszne gołąbki z kapustą, a nie w kapuście. Bardzo delikatne, pyszne!





Chciałoby się powiedzieć, że dorwałam się do całego garnka.. No nie! Obiad był na całej rodziny, ale nie mogłam się oprzeć przed zrobieniem tego zdjęcia!









 
A tak gołąbki prezentowały się na talerzu:


gołąbki a'la Ula
Prawda, że pysznie? :)


Kolejne zdjęcie to jedno z moich weekendowych śniadań. Jajko sadzone na szynce i papryce. Pyszneeeee! :)


jajko sadzone na śniadanie

I kolejna, nieco inna wersja podobnego śniadania:

jajko z szalotką, papryką i szczypiorkiem


Poniżej coś, na co mam ochotę od powrotu z Włoch... Ale z racji dietowania, obiad póki co niedostępny dla mnie. Pasta aglio e olio. Bardzo prosty, a jaki pyszny pomysł na obiad.


aglio e olio
A na drugie śniadanie bądź podwieczorek - dietetyczny jogurt: jogurt naturalny, avokado, banan, truskawki, otręby i owoce goji:


jogurt owocowy

Kolejne jedzenie mojej bratowej, poniżej pyszna zupa jarzynowa. Sama nie jadłam, ale brat tak zachwalał, że nie mogłam nie zaprezentować zdjęcia :)



zupa jarzynowa
Kolejne zdjęcie przedstawia bardzo dietetyczny obiad u mojego brata, chyba powinnam się uczyć od nich gotować :) Wygląda pysznie:


pierś z indyka, brokuły i kasza jaglana
Pomysł na dietetyczne śniadanie: koktajl z bananem, avokado i kiwi - bazą był jogurt naturalny - pycha!

jogurt
Ryż z kurczakiem w delikatnym sosie - propozycja na obiad:

ryż z kurczakiem w sosie

 
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz