niedziela, 24 sierpnia 2014

słodka niedziela #3

Dzisiaj w ramach słodkiej niedzieli przedstawiam najprostszy deser świata!

Galaretka z owocami.



Składniki (na 6 pucharków):
  • 2 galaretki - u mnie truskawkowe, tylko takie miałam w domu
  • owoce - u mnie: maliny i jagody, wrzucałam na oko, mniej więcej po 2 łyżki owoców do pucharka
Przygotowanie:
  • mrożone owoce wsypać do pucharków
  • rozrobić galaretkę zgodnie z opisem na opakowaniu
  • przestudzić chwilę galaretkę, wlać do miseczek
  • odstawić na 1h do lodówki

Ja dietuję, ale jeśli nie zwracacie uwagi na kalorie - spróbujcie z bitą śmietaną :)

Żeby było ciekawiej i smaczniej zrobiłam w sumie 3 różne desery ;) 





Galaretka z malinami.

 
Galaretka z jagodami.

 
Galaretka z malinami i jagodami.

 
Jak dla mnie wyszło przepysznie! :)

Smacznego!

 

9 komentarzy:

  1. chciałaś napisać, że najlepszy deser po słońcem???:D dla mnie bomba, prosto i na temat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;) najprostsze rzeczywiście czasami znaczy najlepsze ;)

      Usuń
  2. oooo tak! kocham galaretki - proste a pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychota, nie przepadam za galaretkami samymi w sobie, ale jak jest taka masa owoców to biorę od ręki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie galaretki z owockami są przepyszne o każdej porze roku :) więc potwierdzam: najlepszy deser :)

    OdpowiedzUsuń