środa, 20 sierpnia 2014

jedzenie knajpowe #6

To już 6 post z cyklu jedzenie knajpowe! Mam nadzieję, że nie tylko ja czerpię inspirację z potraw jedzonych gdzieś na mieście. Nie raz już się tak stało, że tak bardzo coś mi zasmakowało, że oprócz tego, że wracałam w to miejsce, to danie próbowałam odtworzyć w domu.

Poniżej kilka zdjęć ostatnich dań jedzonych na mieście.

Na pierwszy ogień ryba w migdałach z frytkami i brokułami:

przepraszam za słabej jakości zdjęcie, ale było tam po prostu ciemno

Kolejny raz pierogi. Sama nie robię, ale czasami zjadam, tutaj z mięsem okraszone skwarkami.



Następna propozycja to polędwiczka wieprzowa z sosem z sera pleśniowego serwowana z warzywami i cudownie podanymi ziemniakami!


Mam też kilka zdjęć przepysznych rybek jedzonych nad naszym cudownym, moim kochanym Bałtykiem :) Pokażę je w kolejnym poście z cyklu jedzenie na mieście ;)

Mam nadzieję, że coś z tych dań Wam się spodoba. Ja na pewno spróbuję zrobić polędwicę z sosem pleśniowym. Smakowała wybornie! 

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz