wtorek, 4 grudnia 2012

kurczak pod pieczarkowo-serową kołderką

Wyobraźcie sobie sytuację: siedzicie w domu, na zewnątrz zimno, wieje, a jeść się chce.. Szukacie, węszycie, myślicie.. W lodówce: ser, piersi kurczaka, kilka pieczarek, w szafce słoik suszonych pomidorów, ostatnia cebula.. I pojawia się myśl - jeść, jeść, jeść, ale coś innego, niezwykłego i pysznego! :)

Tak mniej więcej wymyśliłam danie, które nazwałam kurczak pod kołderką :)

Składniki już wymieniłam, jest to danie bardzo łatwe, szybkie. Najpierw na rozgrzaną patelnię wylałam kilka kropel oliwy, obsmażyłam delikatnie piersi z kurczaka, które tylko posoliłam. Następnie na tej samej patelni (a co!) poddusiłam pieczarki z cebulką. Kolejna rzecz to przygotowanie blachy z piekarnika, wyłożyłam ją folią i ułożyłam piersi kurczakowe, a na nich: warstwę z pieczarkami i kilka drobno pokrojonych pomidorów. Wstawiłam do piekarnika na około 15-20 minut. Wyjęłam, dołożyłam warstwę startego sera i dosłownie na 2 minuty wstawiłam jeszcze do piekarnika.

Wyszło boskie, inne (przynajmniej dla mnie), a jakie pyszne ;)


kurczak pod kołderką

Polecam, spróbujcie i dajcie znać jak wyszło :)


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz