niedziela, 16 grudnia 2012

makaron z tuńczykiem

Szef kuchni poleca: makaron z tuńczykiem, nieśmiertelnymi jak dla mnie suszonymi pomidorami i czarnymi oliwkami.

Danie bardzo szybko się przygotowuje, całość praktycznie zajmuje 2 minuty dłużej niż ugotowanie makaronu, więc do dzieła!

Potrzebujecie:
-> kawałki tuńczyka w puszcze (ja wolę tego w sosie własnym)
-> kilka suszonych pomidorów
-> kilka oliwek
-> ulubiony makaron
-> sól, pieprz, oregano
-> parmezan bądź inny ser

Nastawiacie wodę na makaron, a w tym czasie składniki "lądują" na patelni, czy w innym naczyniu, należy je jedynie podgrzać. Następnie dokładacie ulubiony, ugotowany makaron, mieszacie, dodajecie przyprawy, ja wybrałam czarny pieprz i oregano.
makaron z tuńczykiem


SMACZNEGO! Przecież mówiłam, że to szybkie danie ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz