poniedziałek, 15 września 2014

wakacje nad polskim morzem i na obiad: ryba, ryba, ryba! :)

Uwielbiam nasze morze! Staram się widzieć je przynajmniej kilka razy w roku, nie zawsze się udaje. Ale w tym roku się udało, byłam, widziałam, a nawet dotykałam :) Choć to mało powiedziane, bo pogoda w tym roku nas mocno rozpieszczała i wakacje nad morzem to był strzał w 10!

Poniżej zdjęcia jedzenia, jakie dane mi było kosztować. Muszę przyznać, że królowała ryba. I mam to szczęście, że trafiam w miejsce, gdzie rzeczywiście jest świeża, dobrze przygotowana i dzięki temu smaczna. Jeszcze nigdy (a wracam tam od 7lat) nie zdarzyło się, by mi coś nie smakowało, albo żebym miała rewolucje... Poniżej kilka zdjęć, czas wspomnień :)

dorsz z patelni z pieczonym ziemniakiem i ogórkami małosolnymi


dorsz z patelni z miksem surówek i ziemniakiem pieczonym wraz z sosem tzatziki


kiełbasa z grilla :)


grillowany łosoś z masłem czosnkowym, ziemniakiem i ogórkami małosolnymi

gulasz mięsny z plackami ziemniaczanymi



dorsz z ziemniakiem i ogórkami
Tak jak mówiłam - prawie same ryby! Ale uwielbiam, zwłaszcza gdy jedząc je słyszę szum morza! :)

Zachód słońca na plaży... Już zastanawiam się kiedy tam wrócę....

 


Lubicie nasze morze? Macie swoje ulubione miejsca? Trafiacie na dobrą kuchnię? Podzielcie się jeśli możecie :)



Smacznego!

PS. Znikam z bloga na jakiś czas, mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie. Po powrocie pokażę zdjęcia z kulinarnych podróży i na pewno nowe przepisy, do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. Jadąc nad morze mamy możliwość samemu smażyć rybkę :)
    Kupujemy w porcie i robimy rybny BAL. Polecam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod warunkiem, że mamy w pokoju aneks kuchenny i patelnię :)) no ale jak mamy to rzeczywiście rybne szaleństwo na wyciągnięcie ręki....

      Usuń
    2. Niby tak, ale wakacje to wakacje. Od sprzątania, gotowania i pracowania! Poza tym zazwyczaj mam dostępny tylko pokój z łazienką.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, wieki nie byłam nad morzem.......ostatnio u mnie prym wiodą góry.
    Pozdrawiam i wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj piękne to morze, nie wiem czy latem, czy jesienią piękniejsze... Uwielbiam!

      Usuń
  3. Człowiek aż się głodny robi patrząc na te apetycznie podane dania!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam klimat polskiego morza.. :) Cudowna plaża, ciepła woda.. :)
    widzę, że chyba jesteś fanką dorsza ;) To tak jak ja!

    OdpowiedzUsuń