niedziela, 27 stycznia 2013

kaczka z ryżem i warzywami

Ostatnio na obiad jadłam pierś z kaczki z ryżem i warzywami, i muszę przyznać, że nie dość, że wyglądało to i smakowało :)


Składniki:
-> piersi z kaczki, ze skórą
-> ryż
-> mieszanka chińska, ja miałam mrożonkę
-> sól, pieprz

Skórę z piersi kaczki nadkroiłam w "kratkę", posoliłam, popieprzyłam, następnie położyłam na rozgrzaną patelnię. Ryż ugotowałam jak zwykle, a mieszankę podsmażyłam na patelni, lekko posoliłam.

Kaczkę przyrumieniłam z każdej strony na patelni i włożyłam ją do piekarnia - długość pieczenia zależy od tego jak bardzo lubicie wysmażone mięso, ja nie lubię "żywego", różowego, więc u mnie było to jakieś 15 minut.


kaczka z ryżem i warzywami


Danie wyglądało kolorowo i było smakowite :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz