wtorek, 11 września 2012

pasta pasta pasta :)

Witajcie, z moją systematycznością nie jest dobrze, aleee pracuję nad tym.. Dzisiaj postaram się nadrobić...

Pisanie bloga nawet na ulubiony temat wcale nie jest takie łatwe jak mi się wydawało.. Niby gotuję, przyrządzam jedzonko prawie codziennie, ale umieszczanie zdjęć, czy opisanie tego, co zrobiłam wcale nie jest już takie łatwe.. a może jest, tylko ja nie ogarniam...


Dzisiaj przedstawiam Wam super szybki sposób na bardzo dobry obiad, czy kolację: po prostu pasta!



Po prostu PASTA!

Żeby było apetyczniej, zaczniemy od zdjęcia :)
Pasta a'la ja :)

Podstawowe składniki:
-> dobrej jakości mięso mielone - w moim przypadku, ulubione wołowe
-> makaron pełnoziarnisty (nie musi taki być, weźcie jaki macie: spagetti, penne, wstążki, kokardki)
-> czosnek (może być też cebula)
-> oregano, bazylia, sól, pieprz
-> puszka pomidorów (najlepiej bez skórki, mogą być np. takie od razu z czosnkiem, czy bazylią)


Mój recepta na przygotowanie dania: w tym samym czasie, w którym nastawiamy wodę na makaron, przygotowujemy mięso - na patelnię, z odrobiną oleju (oliwy), wyciskamy czosnek (jak macie więcej czasu, bądź wprawy, albo po prostu lubicie - możecie czosnek drobno pokroić), dodajemy pieprz. Jak mięso będzie prawie gotowe, dodajemy pomidory z puszki, oregano, pieprz. Zmniejszamy gaz i chwilę musi się pogotować, następnie solimy do smaku i dokładamy bazylię (najlepiej świeżą).

Generalnie to wszystko.. Oczywiście wykładamy na talerz, przystrajamy bazylią, możemy posypać parmezanem, podać z lampką ulubionego wina...
Ech rozmarzyłam się :)


SMACZNEGO!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz