piątek, 13 lutego 2015

obiad do pracy #4

Dzisiaj w ramach obiadu do pracy mieszanka składająca się z kaszy gryczanej i warzyw formie leczo.

Zapraszam!



Składniki:


  • kasza gryczana - po ugotowaniu 4 łyżki (około 1/2 woreczka)
  • mała cebula
  • 1 marchew
  • kawałek cukinii (około 5 cm)
  • pomidory z puszki
  • przyprawy do smaku
  • olej rzepakowy
Przygotowanie:
Kaszę ugotować zgodnie z opisem na opakowaniu. Marchew, cebulę i cukinię drobno posiekać - ja użyłam szatkownicy. Chodziło mi o drobne, ale jednak wyczuwalne kawałki warzyw.
Na rozgrzany olej wrzucić posiekane warzywa, przyprawić, wymieszać i dusić przez chwilę. Dodać puszkę pomidorów, zmniejszyć gaz i dusić jakieś 20 minut. 
Gotowe. Ja warzywa wymieszałam z kaszą gryczaną paloną. Z takimi warzywami można podać również kaszę jaglaną, czy inną jaką macie, czy Wam smakuje. Warzywa mogą być również farszem naleśników czy dodatkiem do mięsa. Mój obiad w pracy tym razem był bezmięsny, ale bardzo smakowity.





Smacznego!

4 komentarze:

  1. Świetna mieszanka :) Bardzo mi się podoba taki zestaw i sama często robię podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasza gryczana to zdecydowanie moja ulubiona kasza!

    OdpowiedzUsuń