sobota, 11 maja 2013

tortillos

Ostatnio miałam ochotę na tortillę z kurczakiem i warzywami, i jednocześnie na sos czosnkowo-ogórkowy (a'la tzatziki), w związku z czym zaszalałam i połączyłam jedno z drugim.

Tak bardzo mi smakowało, że zanim zrobiłam drugą, zjadłam połowę pierwszej, co widać na załączonym zdjęciu:

tortilla z kurczakiem i warzywami
Najpierw pokroiłam kurczaka i warzywa: cebulę, pieczarki i czerwoną paprykę, wrzuciłam na patelnię, przyprawiłam i poddusiłam.
W międzyczasie przygotowałam sos: starłam ogórka zielonego, którego posoliłam i odstawiłam chwilkę; następnie wycisnęłam wodę, a ogórka dodałam do miseczki, następnie dodałam przeciśnięty przez praskę czosnek, jogurt i nieco pieprzu.
Całość ułożyłam na podgrzanej tortilli i ... zjadłam :)

Było pyszne, ciepły kurczak z warzywami mieszał się z zimnym sosem...

Hmm.. chyba potrzebowałam takiego jedzenia :)



Smacznego!

2 komentarze:

  1. yummy! a ja wczoraj zrobiłam makaron z kurczakiem i suszonymi pomidorami :D jesteś ze mnie duma? :)

    OdpowiedzUsuń