niedziela, 25 stycznia 2015

zdrowe śniadanie - płatki jaglane z owocami i granolą

Witajcie!

Weekend to czas, kiedy na śniadanie mam nieco więcej czasu. Dzisiaj owsianka przygotowana na płatkach jaglanych. Bardzo pożywna, zdrowa i pyszna. Zapraszam.





Składniki:

  • 1/2 szklanki płatków jaglanych
  • 1 szklanka mleka (u mnie bez laktozy)
  • 3 mrożone truskawki
  • 1 starte na dużych oczkach jabłko
  • szczypta cynamonu
  • 2 łyżki domowej granoli

Przygotowanie:

Płatki jaglane zalać mlekiem i gotować, w trakcie dodać truskawki, starte jabłko i szczyptę cynamonu. Po kilku minutach gotowania na chwilkę odstawić, po dosłownie 2-3 minutach podawać. Moją owsiankę dodatkowo posypałam domową granolą.





Dla mnie coś wspaniałego. Ciepłe, pożywne, weekendowe śniadanie - baaardzo mi pasuje :)




Jak wyglądają Wasze śniadania? 

Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie. :) Do wygrania jest zestaw dowolnie wybranych przypraw dobrej jakości! By wziąć udział w konkursie wystarczy przesłać przepis na danie mięsne (szczegóły w linku). Są trzy miejsca, trzy nagrody, jest o co walczyć!

    http://szefowa-kuchni.blogspot.com/2015/01/konkurs-wygraj-zestaw-wybranych-przez.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka na śniadanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna wersja :) ja właśnie zakupiłam paczkę płatków jaglanych i będę z nimi eksperymentować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) Polecam właśnie "jaglankę" :) albo dodanie ich do domowej granoli

      Usuń
  4. Uwielbiam takie śniadania, Twoje wygląda przepysznie :) Płatki jaglane bardzo lubię, ale używam ich raczej jako zagęszczacza do owsianek, bo wolę od nich kaszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja kombinuję, w weekend lubię właśnie jaglane śniadania :)

      Usuń