niedziela, 23 marca 2014

koktajlove - jogurt/ koktajl z jabłkiem i pomarańczą oraz z truskawkami i bananem oraz owocami goji

Kolejny raz zaprezentuję Wam pomysł na jogurt. Tym razem dwa różne, a jednak podobne przepisy.

Pierwszy z pomarańczą, jabłkiem i otrębami, a bazą będzie jogurt naturalny.

koktajl


składniki na 2 szklanki jogurtu:
- małe opakowanie jogurtu naturalnego
- 2 pomarańcze
- 1 jabłko
- 2 łyżki otrąb (ja dodałam pszenne, możecie dodać, jakie macie)

przygotowanie:
- obieramy pomarańcza, pamiętając o tym by zostawić błonki między cząstkami
- jabłko zostawiamy ze skórką
- wszystkie składniki wkładamy do naczynia i miksujemy blenderem


Bardzo fajny pomysł na szybką przekąskę albo drugie śniadanie.

jogurt z jabłkiem, pomarańczą i otrębami

Otręby nie są wymagane.

I drugi pomysł na jogurt: z mrożonymi truskawkami i bananem. Bazą również jest jogurt naturalny.

jogurt z truskawkami i bananem

składniki na 2 szklanki jogurtu:
- małe opakowanie jogurtu naturalnego
- 5 mrożonych truskawek (w sezonie świeżych)
- 1 średni banan
- 2 łyżki otrąb (ja dodałam pszennych)

przygotowanie:
- wszystkie składniki władamy do blendera i miksujemy














Koktajl wyszedł bardzo gęsty, zmrożone truskawki sprawiły, że jedząc go miałam wrażenie, że jem lody :)

Na koniec dołożyłam łyżkę owoców goji. 


jogurt z truskawkami, bananem i owocami goji

Sami wiecie, że pomysłów na jogurt czy koktajl może być bardzo dużo.

Ja sama prezentowałam już kilka z nich:


Smacznego!

Pomysł na jogurt z otrębami zainspirowany przepisami od pani Moniki Dajkowskiej-Bichta; dietetyk kliniczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz