środa, 10 października 2012

chicken-mushroom-pasta

Ech.. na samą myśl o tym daniu jestem w obłokach...

Poniżej nieco skopiowany, trochę przerobiony przepis na makaron, który jadam w dwóch knajpkach wraz z moimi koleżankami. Nie udało mi się wprawdzie zrobić idealnie takiego samego dania, mam nawet wrażenie, że pomieszałam dwa.. ale wyszło idealnie.. Mój B. był chyba bardziej zachwycony niż ja sama, a cóż to znaczy dla idealnej żony :)

Żeby narobić WAM smaka, najpierw zdjęcie:
makaronowo
Żeby się udało musicie przygotować:

-> kilka pieczarek (zależy od wielkości, wystarczy 6 średnich)
-> 2 małe szalotki, cebulki
-> 2 ząbki czosnku
-> podwójny filet z kurczaka
-> suszone pomidory - około 6 sztuk
-> 250 ml śmietanki 30%
-> pietruszka
-> sól, pieprz
-> parmezan (lub inny twardy ser)
-> makaron

No i w związku z tym, że ja jestem wygodnicka robię wszystko na jednej patelni. Najpierw na suchej podsmażam cebulkę, czosnek, kurczaka (posolone i popieprzone), po dosłownie 2-3 minutach dodaję pieczarki, a po kolejnych około 7-8 minutach, suszone pomidory i śmietankę, chwilę przed wyłączeniem pietruszkę, chwilę się dusi - w tym czasie zajmuję się makaronem, który jest już idealny. I teraz pełna dowolność - możecie makaron wrzucić do kurczaka i reszty - wymieszać i podawać, albo najpierw wyłożyć makaron na talerz i dodać sos. Najlepiej posypać drobno startym parmezanem lub innym twardym serem.

SMACZNEGO!

4 komentarze:

  1. Brzmi smacznie :) i jakieś takie łatwe się wydaje. chyba nawet ja dam rade to zrobić w weekend na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania! zrobiłam! :D wyszło pyszne! Krzysztof też był zachwycony :) dzięki za przepis! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, wiedziałam :) GRATULACJE!
    Mam w głowie jeszcz kilka łatwych i fajnych przepisów - staram się je publikować, bo prostota w wykonaniu i niebo w gębie to moje motto!

    OdpowiedzUsuń