poniedziałek, 22 października 2012

sakiewka?

Sakiewka z kurczakiem, suszonymi pomidorami, serem i pesto? Brzmi nieźle :) Zatem do dzieła!

Danie robi się bardzo szybko, smakuje wybornie i w dodatku ładnie wygląda, zrobiłam je dzisiaj bardzo spontanicznie, miały być po prostu smażone kawałki kurczaka z sosem jogurtowym i chlebem..
ciasto francuskie z dodatkami


Składniki:
  • ciasto francuskie
  • pierś kurczaka
  • suszone pomidory
  • pesto
  • ser żółty

Najpierw podsmażacie kurczaka, z przyprawami jak lubicie, ja dodałam sól, pieprz, suszone pomidory (takie w przyprawie) i oregano.

Ciasto francuskie kroicie na kwadraty. Każdy kawałek smarujecie pesto i układacie: pokrojone suszone pomidory (tym razem ze słoika), żółty ser i usmażonego kurczaka.

Zawijacie jak umiecie, ja po prostu składam i zlepiam jak pierogi.

Wstawiacie do rozgrzanego piekarnika 180-200 stopni z termoobiegiem na około 15 minut.

pyszne sakiewki :)

SMACZNEGO!

3 komentarze:

  1. Zrobię jak tylko skończę z dietą, wyglądają świetnie i na pewno smakują równie dobrze :)
    a i "stania przy garach" za dużo nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj robiliśmy sakiewki :D a do środka wkładaliśmy nie tylko to co Ty podałaś ;) robiliśmy np. z pieczarkami i serem, z mozzarellą i pomidorami albo z camembertem :) w zasadzie wszystko tam można wsadzić ;) i też super wyszły! zrobiłam nawet zdjęcie takiej najładniejszej to Ci pokarze jak się spotkamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :) superowo, cieszę się!
    Pewnie, że można zrobić ze wszystkim, zależy od smaku, od ochoty, od tego co w lodówce, ja kiedyś robiłam z parówkami i serem żółtym - też były pyszne, można też na słodko - do środka trochę dżemu albo owoc - zapiekasz i masz sakiewkę na słodko :)

    OdpowiedzUsuń