niedziela, 21 października 2012

sałatka z tuńczykiem

Poniżej przepis na sałatkę z tuńczykiem, która spisze się na każdej imprezie lub po prostu na kolacji czy śniadaniu. Uwielbiam ją nie tylko za smak, ale również za to, że bardzo szybko się ją przygotowuje.
sałatka z tuńczykiem i bagietką
Co musicie mieć? Niewiele:
  • tuńczyk w puszcze - kawałki w sosie własnym
  • puszka kukurydzy
  • cebula
  • sól, pieprz
  • sok z cytryny (jak lubicie)
  • majonez
Najwięcej pracy pochłonie siekanie cebuli, bardzo drobno. Następnie otwieracie puszki, odsączacie i dokładacie do cebuli - tuńczyka i kukurydzę. Dodajecie majonez, przyprawiacie solą, pieprzem i sokiem z cytryny. Mieszacie i.. w zasadzie można jeść :)

pyszna sałatka z tuńczykiem i kukurydzą
Jeśli podobnie jak ja chcecie by tuńczyka było więcej i by smak ryby królował, dodajcie dwie puszki tuńczyka i jedną kukurydzy. Pozostałe składniki bez zmian. Taka porcja wystarczy dla czterech osób. Jeśli nie zjecie wszystkiego od razu, spokojnie poczeka w lodówce na drugi dzień.

SMACZNEGO!

2 komentarze:

  1. tę sałatkę akurat znam i bardzo lubię :) wiem, że moja mam czasem dodaje też ogórka konserwowego, żeby była ostrzejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o widzisz, ja tej opcji nie znałam, spróbuję i dam znać :)

    OdpowiedzUsuń