niedziela, 5 stycznia 2014

podróże kulinarne - RZYM

Witajcie w NOWYM ROKU! :)

Poniżej przedstawię Wam zdjęcia jedzeniowe z mojej ostatniej podróży. Cel co prawda nie był kulinarny, ale nie mogłam się oprzeć i zrobiłam sporo jedzeniowych fotek.
Być może wydadzą się monotonne, w sumie makaron i pizza na zmianę, ale byłam w Rzymie, a tam króluje właśnie taka kuchnia. Było pysznie i kolorowo :)

Miłego oglądania!

bruschetta

grillowane krewetki i kalmary na sałacie

fettuccine fungi

pizza capriciosa
pasta arrabiata

gnocchi bolognese
ravioli

kawa i rogalik :)

Cacio e Pepe (Pasta with Cheese and Pepper)

fettuccine bolognese
pizza prosciutto

spaghetti bolognese
Wygląda pięknie, co nie? Tak właśnie też smakowało. Wszystko było przepyszne. No i dodać muszę, że nie wszystko zjadłam sama, byliśmy sporą grupą, fotografowałam te najpyszniejsze potrawy.

Przywiozłam sporo przypraw, więc postaram się niektóre z nich odtworzyć.

SMACZNEGO!

2 komentarze:

  1. Co to za szynka jest na prosciutto? ;) Wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie prosciutto di parna, czyli szynka parmeńska, pyszna :)

    OdpowiedzUsuń