niedziela, 12 stycznia 2014

domowy hamburger

Jedzenie za mną chodzi, chodzi, chodzi i nie może przestać :)


Poniżej wczorajsza kolacja:

domowy hamburger
Domowy hamburger!

Niezbędne składniki:
  • dobrej jakości wołowina
  • cebula, kawałek czerwonej papryki, czosnek
  • przyprawy wedle uznania (ja dodałam sól, pieprz, aglio e olio)
  • jajko
  • pieczywo i dodatki (u mnie: pomidorki, cebula, ser camembert i pietruszkowa pasta, o której pisałam TUTAJ )
Najpierw bardzo drobno pokroiłam cebulę, czosnek i kawałek czerwonej papryki. Wszystko chwilę poddusiłam i dodałam do wołowiny. Następnie dodałam nieco przypraw i jajko. Wymieszałam. Ułożyłam na papierze do pieczenia i upiekłam w piekarniku. Bułkę posmarowałam pastą z pietruszki i czosnku, położyłam kawałek sera, cebulę, pomidorki i "kotleta".

Hamburger domowy gotowy. Całość wyszła niezwykle pysznie. Polecam!

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz