sobota, 13 grudnia 2014

świąteczny czas - zbiór moich jedzeniowych propozycji

Witajcie,
dzisiaj zbiór przepisów na dania bez jakich Święta Bożego Narodzenia nie mogą się odbyć. Żeby było łatwiej wszystkie zebrałam w jednym poście.
Mam nadzieję, że przepisy przypadną Wam do gustu.

Na początku śledzie, zarówno tradycyjne jak i na słodko. W załączonych linkach tylko sprawdzone przepisy, ale najpierw dla apetytu kilka zdjęć :)










śledzie wersja 1

śledzie wersja 2 


Ryba po grecku - bardzo dobra propozycja.



 

przepis na rybę po grecku


A teraz pora na słodkości :) Święta bez pierników to żadne święta, dlatego poniżej mój piernikowy świat!



piernikowy świat 

Super przysmak z dawnych czasów to blok czekoladowy, przepis TUTAJ 



I piernik, który w tym roku piekłam pierwszy raz, ale nie ostatni :)



Przepis na piernik jest TUTAJ

Liczę, że skorzystacie z moich przepisów. Są sprawdzone, domowe, na Święta idealne. Zapraszam :)

Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Tyle ciekawych propozycji, grzech nie skorzystać szczególnie z propozycji śledziowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja właśnie jestem na etapie przygotowywania świątecznych śledzi :)

      Usuń
  2. oooo... <3 ile dobroci! aaahh.. a ja jeszcze nic nie myslałam! :O :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pyszności :) mam ochotę na taki blok czekoladowy :)) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń