poniedziałek, 7 kwietnia 2014

dietetyczny obiad: pierś z kurczaka z kaszą pęczak i pomidorkami koktajlowymi

Dzisiaj propozycja dietetycznego obiadu, w skład którego wchodzą:
pierś kurczaka, kasza pęczak jęczmienny i pieczarki wraz z pomidorkami koktajlowymi duszonymi z niewielką ilością cebuli.

dietetyczny obiad
Żeby przygotować obiad jak na zdjęciu potrzebujecie:
  • pierś kurczaka wielkości dłoni
  • kilka pomidorków koktajlowych
  • 3 pieczarki
  • 2 szalotki
  • kasza pęczak jęczmienny - około 4 łyżki
Pierś kurczaka usmażyłam w dostępnych w sklepach papirusach, mięso nie potrzebuje już żadnych przypraw ani tłuszczu. Na patelni poddusiłam pomidorki wraz z pieczarkami i szalotką. Kaszę ugotowałam zgodnie z informacją na opakowaniu.

Muszę przyznać, że pierwszy raz jadłam pęczak, sama do końca nie wiem czy to mój smak. Spróbuję z inną pozycją i dopiero wyrobię sobie opinię.


Pomysł na danie zainspirowany przepisami od pani Moniki Dajkowskiej-Bichta; dietetyk kliniczny.

4 komentarze: