poniedziałek, 4 maja 2015

obiad do pracy #8

Witajcie!
I już mamy maj! Nawet nie wiem kiedy zleciało tyle miesięcy 2015 roku... Ale teraz mamy najpiękniejszy czas! Wiosna! W powietrzu, kuchni i wszędzie :)

Ostatnio trochę mnie nie było tu na blogu, ale już wracam! Choć póki co tylko z szybkim postem z cyklu obiad do pracy.

Dzisiaj serwuję: udko z kurczaka, z super przypieczoną skórką, której nie zjadam, z kaszą jęczmienną i zieloną fasolką szparagową.







Udka z kurczaka to wygodne jedzenie. Kupuję kilka, marynuję całą noc, a w zasadzie dobę w przyprawach, następnie piekę. Dodatki są różne. Często zależą od tego, co akurat mam w domu. Zazwyczaj jest to kasza albo brązowy ryż. Ostatnio w pracy, kolega, który zamówił pudełkową dietę dwa dni pod rząd miał kaszę jęczmienną, nie mogłam się na nią napatrzeć (bo uwielbiam) i też sobie taką zrobiłam. :) A fasolka? Kończę zapasy mrożonek - w końcu mamy wiosnę i coraz więcej świeżych warzyw!

Uwielbiam szybkie, łatwe i w końcu też smaczne dania. A taki zestaw bardzo mi pasuje. Łatwo to odgrzać w mikrofali i się pożywić.

Jak u Was wyglądają obiady do pracy, dania pudełkowe? Chętnie pooglądam Wasze propozycje i pościągam pomysły :)


Smacznego!

13 komentarzy:

  1. Mniam. Spróbuj to udko zrobić w sosie barbeque.
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że wtedy musiałabym zjeść je ze skórą :)

      Usuń
  2. Fajny zestaw:) Też lubię udka z kurczaka, a taką skórkę pięknie przypieczoną chętnie bym schrupała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie bym się skusiła na taki smakowity obiadek. Wygląda bardzo apetycznie. Jak ja dawno nie jadłam takiej fasolki. Muszę koniecznie nadrobić zaległości, bo ją uwielbiam :) Udka z kurczaka bardzo lubię, szkoda, że skóra jest tłusta, bo smakuje mi najbardziej :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o taka porcja obiadowa do pracy bardzo mi się podoba :) ale skórek też nie jadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej chrupiącej skórce to trudno się oprzeć ;)) bardzo fajny zestaw, kaszę bym tylko zamieniła na inną... a fasolkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chętnie bym takie udko z chrupiącą skórką zjadła, wygląda bardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super obiadek, zawiera wszystko co lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki obiadek musiał być smaczny i pożywny!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pycha! Aj ja tak lubię taką skórkę, ale też bardzo rzadko ją zjadam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty i smaczny obiad :) Jest coś zielonego więc jest super xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszny i domowy obiadek, pycha :)

    OdpowiedzUsuń