niedziela, 17 marca 2013

zupa-krem z fasolki szparagowej

Witajcie,
dzisiaj przeprowadziłam kolejny kulinarny eksperyment. Miałam zachciewajkę na fasolkę szparagową, a że do tej pory nie wyobrażałam jej sobie bez masła i bułki tartej, miałam problem, ponieważ staram się trochę dietować...
No i takim o to sposobem wymyśliłam zupę-krem składającą się w głównej mierze z zielonej fasolki szparagowej.

Jeszcze dymiąca zupa poniżej:


krem z fasolki szparagowej
Najpierw nastawiłam warzywa na bulion, zwykła mieszanka zwana powszechnie włoszczyzną. Następnie w lekko osolonej wodzie ugotowałam na pół twardo mrożonkę fasolki szparagowej.
Odcedziłam i potraktowałam blenderem dodając 1,5 średniej marchewki, 1 pietruszkę i kawałek selera, które również zmiksowałam dodając ugotowany bulion warzywny.

Całość nastawiłam jeszcze chwilę na gaz, doprawiłam delikatnie solą.

Żeby podkręcić smak posypałam nieco zmielonym chili.

Wyszło pysznie :)

Polecam różne kulinarne eksperymenty i życzę smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz