środa, 29 sierpnia 2012

about me

Witajcie!
Dziś jest ten dzień - dzień, w którym postanowiłam założyć bloga! Przede wszystkim po to by móc dzielić się ze światem tym, co lubię najbardziej - jedzeniem :)

Mam na imię Ania, jestem kobietą po 30, która zaczyna odkrywać życie na nowo...

W moim pamiętniku będę publikowała przepisy na różne potrawy, często inspirowane innymi, ale zawsze z jakimś dodatkiem ode mnie, przerobione pod mój smak...
Postaram się również fotografować moje cuda, by być może zainspirować innych do tworzenia potraw podobnych lub takich samych :)

Poza tym liczę na to, że osoby, które nigdy nie gotowały lub każda ich próba kończyła się masakrą, nabrały wiary, że to wcale nie jest takie trudne. Wystarczy chęć, odwaga, trochę wyobraźni i gotowe! Mam nadzieję, że moje przepisy pomogą się odważyć i zacząć czy spróbować jeszcze raz.. :)

Trzymajcie kciuki, a ja daję słowo, że postaram się być systematyczna :)

Pozdrawiam,
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz